Optymalizacja produktów na Amazonie zapewnia lepsze pozycjonowanie ofert w wynikach wyszukiwania.
Istnieje kilka technik optymalizacji na portalu Amazon, ponieważ podobnie jak w Google, za kolejność wyników wyszukiwania odpowiedzialny jest algorytm. Ten pracuje według stałych, z góry określonych zasad i kryteriów. Jeśli Twoje produkty zostały odpowiednio zoptymalizowane i spełniają wszystkie wymagane kryteria, będą uzyskiwać lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania i zwiększać swój ranking.
Im lepszy ranking, tym większa uwaga kupujących i więcej kliknięć. Więcej kliknięć zaś ma pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży. Większa sprzedaż oznacza dla algorytmu, że Twoje oferty są dostosowane do potrzeb i pragnień użytkowników, co dodatkowo polepsza efekt pozycjonowania i dodatkowo podnosi ranking.
Reasumując więc - optymalizacja oferty i dostosowanie jej do algorytmu Amazona zwiększy obroty i konwersję - pracuj zatem nad tym, by optymalnie przygotować oferty sprzedaży.
Wkrótce wgłębię się w ten temat i poświęcę mu więcej czasu - zapraszam do subskrybcji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz