Jeżeli chcesz przejść do trzeciej zasady z naszego cyklu dziesięciu reguł istotnych przy wyborze nazwy domeny, kliknij tutaj.
Nowy samochód, innowacyjny smartfon, technologiczna nowość - tego typu produkty często zaskakująco szybko pojawiają się na rynku. Celem jest, by konkurencja jak najpóźniej dowiedziała się o premierze, tak by miała jak najmniej czasu na reakcję.
Aby planowana kampania marketingowa maksymalnie wykorzystała swój potencjał, musi być zaskoczeniem dla klientów. We współczesnej świecie z nieograniczonym dostępem do informacji nie jest łatwo zachowywać takie tajemnice.
Kampanie marketingowe konkretnych produktów często jako najważniejszy czynnik wybierają pasujące domeny internetowe. Przedsiębiorstwa skupiają uwagę swoich klientów, konkurencji oraz mediów właśnie poprzez rozpowszechnianie wiadomości o rejestracji nowych domen.
Zrób dokładnie to samo - jako pierwszy krok przemyślanej strategii reklamowej rozpowszechnij informacje na temat swojej nowo zarejestrowanej domeny. W ten sposób przyciągniesz powszechną uwagę na wkrótce gotową stronę internetową Twojego biznesu.
Faktem bowiem jest, iż wzmianki o rejestracji nowych domen pojawiają się często krótko przed większymi targami lub wydarzeniami branżowymi. To buduje zainteresowanie i ciekawość. Przedstawienie nowego produktu ma miejsce chwilę później na samych targach.
Jeśli chcesz przejść do piątej zasady z naszego cyklu dziesięciu reguł istotnych przy wyborze nazwy dla planowanego przedsiębiorstwa kliknij tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz