Z biegiem lat platforma sprzedaży Amazon stała się jedną z najczęściej odwiedzanych witryn na świecie. Na przełomie niespełna 25 lat Amazon przeszedł drogę od księgarni internetowej do jednego z największych portali sprzedaży w internecie.
Nieoficjalnie jest już prawie pewne, że wkrótce uruchomiona zostanie polska wersja popularnej platformy sprzedażowej. W obecnej chwili wpisując w oknie wyszukiwarki amazon.pl lądujemy na przetłumaczonej na język polski wersji niemieckiej serwisu.
Największą zaletą dla klienta jest to, że Amazon jest postrzegany zarówno przez kupujących, jak i sprzedających jako bardzo wiarygodny i cieszy się przez to ogromnym zaufaniem obu stron. Ponadto zakupy online same w sobie stają się coraz bardziej popularne, zwłaszcza że towary zakupione na Amazonie często docierają do domu już następnego dnia ( w dużych miastach w Niemczech nawet w tym samym dniu ).
Łatwość obsługi portalu jest bardzo wysoka, a płatności są bezpieczne i nieskomplikowane. Gdy coś jest nie tak z towarem, wysyłka powrotna jest bardzo wygodna. Te wszystkie czynniki powodują, że klienci nie obawiają się dokonywać zakupów przez Amazona.
Na co muszą zwracać uwagę sprzedawcy korzystający z platformy aby skutecznie sprzedawać w serwisie Amazon? O tym już w najbliższych postach - zapraszam do subskrypcji - wyprzedź potencjalną konkurencję i bądź przygotowany na start Amazona w Polsce. Lub poprostu zacznij sprzedawać już teraz poprzez zagraniczne wersje serwisu i natychmiast generuj obrót i zysk.
Jeśli interesujesz się tematyką startupów i sprzedaży w sieci zapraszam tutaj.
Jeśli interesujesz się tematyką startupów i sprzedaży w sieci zapraszam tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz