Jeżeli chcesz przejść do poprzedniej zasady z naszego cyklu dziesięciu reguł istotnych przy wyborze nazwy domeny, kliknij tutaj.
.shop, .club lub .agency: Wyróżnij się dzięki nTLD!
Począwszy od 2013r. wprowadzono do obrotu ponad tysiąc nowych domen najwyższego poziomu (nTLD), w tym wiele generycznych rozszerzeń jak .shop, .pizza, .design, końcówki geograficzne takie jak .koeln, .boston i .wien, a także brandowe rozszerzenia takie jak .lidl, .google czy .canon.
Te new top level domains zapewniają firmom ogromna różnorodność w tworzeniu kampanii reklamowych i projektów opartych na adresie URL.
Dla przykładu firma Skype zdecydowała ubiegać się o własne rozszerzenie i obecnie promuje pod adresem www.call.skype zarówno swoją markę jak i oferowane usługi.
Berliński teatr "Das Deutsche Theater" jest w posiadaniu nie tylko adresu internetowego deutschestheater.de, ale także domeny deutschestheater.berlin. Chociaż domena z rozszerzeniem .berlin jest dłuższym wariantem niż .de, gwarantuje jednakże pozytywny wpływ na lokalne wyniki wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych.
Amerykański raper 50 Cent prowadzi swoją stronę internetową pod adresem 50inda.club wygenerowanym z jednego z jego największych przebojów "In da Club".
Jeśli korzystasz z nowej domeny TLD, napewno zostaniesz zauważony, jako że będziesz wyróżniał się na tle bardziej rozpowszechnionych rozszerzeń .pl. Ponadto dochodzi jeszcze jedna istotna zaleta nowych końcówek - nadal isnieje wiele wolnych adresów i są one dostępne w przystępnych cenach bądź nawet bezpłatnie w przypadku nowych rejestracji.
Już wkrótce przedstawimy kolejną ważną zasadę z naszego cyklu dziesięciu reguł istotnych przy wyborze nazwy dla planowanego przedsiębiorstwa. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszego portalu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz