Cieszymy się, że zainteresował Cię nasz planer SEO i zapraszamy do lektury.
Pierwszym śladem Twojej witryny internetowej, jaki widzi użytkownik w wynikach wyszukiwania Google jest tzw. snippet (wycinek). Jak wygląda typowy snippet możesz zobaczyć wpisując dowolne hasło do okienka wyszukiwarki i uruchamiając wyszukiwanie. Składa się on z krótkiego i zwięzłego tytułu oraz wymownego opisu. Właśnie dlatego te dwa meta-elementy odgrywają ważną rolę przy optymalizacji SEO witryny.
Podczas gdy tytuł jest dodatkowo istotnym czynnikiem wpływającym na googlowski ranking strony internetowej, wymowny i ciekawy opis witryny powoduje zwiększone zainteresowanie nią bezpośrednio u użytkownika korzystającego z wyszukiwarki, co przekłada się na więcej odsłon wyniku wyszukiwania.
Praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji tytułu:
• Ogranicz tytuł strony do maksymalnie 70 znaków, w przeciwnym razie może zostać on skrócony przez Google.
• Użyj tych samych słów kluczowych w tytule strony, których używasz do pozycjonowania danej strony
• W miarę możliwości używaj nazwy swojej marki w tytule strony.
• Dodaj brakujące tytuły stron.
Praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji opisu:
• Ogranicz się do maksymalnie 175 znaków, w przeciwnym razie opis może nie być wyświetlony w całości i stracić przez to swoją moc przyciągnięcia użytkownika.
• Korzystaj z tak zwanych Call-to-Action animujących użytkownika do odwiedzenia Twojej strony internetowej.
• Krótko opisz, czego może spodziewać się użytkownik odwiedzając Twoją stronę (jaką będzie miał korzyść - wartość dodaną - z wejścia na tą stronę)
• Używaj ważnych słów kluczowych.
Jeśli chciałbyś przeczytać kolejną wskazówkę z naszego planera przejdź tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz